wtorek, 17 grudnia 2013

Odpowiedzi na wasze pytania!

Witam serdecznie, dziękuje że zadajecie pytania!
Witam, na wstępie dzięki za przydatne poradniki. Mam zapytanie jak można zdobyć np. God ale + , lecą one tylko z jajek??

Potworki z + można zdobyć poprzez parę metod:
  1. Jajka,
  2. Combine (przy łączeniu potworków jest niska szansa, że zamiast normalnego dostaniemy monsterka+. Na jakieś 1000 combine raz mi się udało),
  3. Poprzez fail combine.


Jak mozna zdobyc itemy?
Itemy zdobywamy poprzez wykonywanie questów (o tym zrobię osobnego posta już jutro).


witam. zacząłem niedawno. mam jedno pytanie. skąd dość duża część graczy na początkowych lvlach (5-15) ma takie monstery ze ... wymiatają. nie ma szans z nimi wygrac w normalnych pojedynkach
Są one zdobywane z Fortune Monster Egg - jajka które losują potworka od (wcześniej Rare ~ Outer) Legend ~ Outer.

Przedwczoraj widziałem gościa, który z tego jajka otrzymał Attile - Outer+ ziemi, niestety nie zdążyłem zrobić screena. Osobiście nie mam szczęścia do tych jajek, użyłem ponad 1.6k kryształów na te jajka i najwyżej dostałem S goda ziemi. 

Dziękuje za zadawanie pytań, mam nadzieję, że zadowala was ta odpowiedź. Jeśli tylko macie jakieś pytania, śmiało zdawajcie je w komentarzach.
@EDIT Właśnie dostałem z jajka Eldera wody na 11 lvl (konto na azjatyckim servie :D)
Pozdrawiam!
Wojtas   718 518 3463

3 komentarze:

  1. A jak duze jest jajko jak sie wylosuje np eldera? Ogromne czy wielkosci legendy jaja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jajko jest wielkości chaosa, a wyskakuje z niego takie bydle:).

      Usuń
  2. Jakoa jest szansa na eternala w jajko niespodzianka

    OdpowiedzUsuń