piątek, 6 grudnia 2013

Dungeony

1. Dungeon - co to jest, zmiany jakie zostały wprowadzone, nagrody.
2. Jak otworzyć dungeon.
3. hp bossów (100-200).

1.
Dungeon'y -  są to "mini" walki z bossami, w których udział mogą brać tylko najsilniejsze potworki na dany żywioł. 
Dungeony odblokowują nam się na danych przedziałach  lvl'owych (przepraszam jednak nie podam tych podziałów ponieważ nie pamiętam, jedynie mogę podać na których się kończą):
  • 50 lvl dungeon  na 100 lvl
  • 100 lvl dungeon na 150lvl
  • 150 lvl dungeon na 200lvl
Szybciutki poradnik jak "walczyć" w dunegonie...


1. Klikamy na przycisk "DUNGEON"
pojawiają się nam 2 zakładki "Playing" oraz "Search Dungeon".
W zakładce Search Dungeon znajdują się  aktualnie otwarte dungeony, do których możemy dołączyć poprzez kliknięcie przycisku "JOIN"
W playing będziemy mieli dungeony, do których już dołączyliśmy. Po kliknięciu "ENTER" mamy możliwość walki z danym bossem.
Po śmierci bossa otrzymujemy nagrodę w postaci potworka, bazująca na naszym "Damages Inflicted" (zadanymi obrażeniami). Klikając Eliminate Dungeon otrzymujemy potworka i usuwamy dungeon z naszej listy "Playing"


Z początku zdobycie czegokolwiek na dunach było bardzo trudne(dobra, po prostu byłem słaby). Jednak Gamevil wprowadził szereg aktualizacji, które ułatwiły zdobywanie nagród słabszym graczom. Oto lista zmian, które zostały wprowadzone :
  • % dmg potrzebny na dany rank został zmniejszony
S Rank: 4% -> 3%
A Rank: 1% -> 0.8%
B Rank: 0.2% -> 0.2%
  • 22 października została stale zwiększona szansa na otworzenie dungeonu (2x)
  • z inicjatywy graczy został wprowadzony ogranicznik na maksymalny dmg w dunie do 5%.
 Nagrody dzielimy na 3 kategorie :
  • Nagroda za ostatnie uderzenie -  przyznawana graczowi, który dobił bossa.(na 100 lvl dunie jest to legend)
  • Nagroda za otwarcie dungeona - przyznawana graczowi, który otworzył dany dungeon. (na 100 lvl dunie jest to legend)
  • Nagrody za dmg 
Są one przydzielane pod względem % zadanego dmg do całego życia bossa. Aktualny rank to
S Rank:  3.001%
A Rank:  0.801% B Rank:  0.201%
Nagrody za S rank na dungeonach*
Dungeon 50 lvl - chaos
Dungeon 100 lvl - god
Dungeon 150 lvl - s god
Dungeon 200 lvl - ss god
Dungeon 250 lvl - ultra god
niestety nie posiadam danych by dalej pisać. (jeśli ktoś takowe posiada proszę o napisanie ich 
w komentarzu, zostaną dodane do tego posta)

*Gdy zdobędziemy S rank na dungeonie, nie oznacza to, że otrzymamy to co tam pisze.  Osobiście mogę to potwierdzić odnośnie 100 lvl dungeona.
Na 100 lvl bossie za zdobycie S rank dostaje w 85% chaosa, czasem się zdarzy, że otrzymam ultimate (goda jeszcze nie trafiłem). Czyli spekulując za S rank otrzymujemy: 
85% - 10% - 5%
50 lvl = legend - ancient - chaos
100 lvl = chaos - ultimate - god
150 lvl = ultimate - god - s god 
200 lvl = god - s god - ss god
250 lvl = s god - ss god - ultra god


Pozostałe znane mi ranki :

50 lvl dungeon 
A rank (>0.801%) Epic
B rank (>0.201%) Rare
F rank (<0.201%) Brak nagrody
100 lvl dungeon 
A rank (>0.801%) Legend
B rank (>0.201%) Epic
F rank (<0.201%) Brak nagrody

150 lvl dungeon 
A rank (>0.801%) Ancient
B rank (>0.201%) Legend
F rank (<0.201%) Brak nagrody

200 lvl dungeon 
A rank (>0.801%) Chaos
B rank (>0.201%) Ancient
F rank (<0.201%) Brak nagrody

2. Otwieranie dungeonów.
Nie ma co tu dożo pisać, podczas robienia questów mamy losową szanse na otwarcie dungeona. Polecam zawsze otwierać bo dostajemy darmowego potworka (: .

3. Hp bossów (100-200lvl)
Z własnych kalkulacji:
100 lvl boss
Max hp : ~1 840 000 000
na 3% potrzebujemy mu zrobić około 60m dmg.
aby 5 hitami zdobyć 3% potrzebujemy 12m dph (dmg per hit)

150 lvl boss
Max hp : ~ 22 600 000 000
na 3% potrzebujemy mu zrobić około 678m dmg.
aby 5 hitami zdobyć 3% potrzebujemy 135m dph

200 lvl boss
Max hp : ~ 67 900 000 000
na 3% potrzebujemy mu zrobić około 2037m dmg.
aby 5 hitami zdobyć 3% potrzebujemy 407m dph
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~EDIT~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Dziękuje serdecznie za podanie informacji odnośnie dungeona na 50lvl
Max hp : ~ 195 000 000
na 3% potrzebujemy mu zrobić około 5.85m dmg,
aby 5 hitami zdobyć 3% potrzebujemy 1,17m dph.
 *09.02.2014* Niestety na 200 lvl dunie za zrobienie 5% dmg (6 razy) dostałem ultimate.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziękuje za przeczytanie tego poradnika, jeśli posiadasz dokładniejsze dane lub informacje odnośnie innych bossów proszę o pozostawienie ich w komentarzu!
(Przydadzą się nawet dane typu XXX dmg - 0.035% XXX lvl dungeon).
Pozdrawiam Wojtas


7 komentarzy:

  1. Jak mozna zdobyc itemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. witam. zacząłem niedawno. mam jedno pytanie. skąd dość duża część graczy na początkowych lvlach (5-15) ma takie monstery ze ... wymiatają. nie ma szans z nimi wygrac w normalnych pojedynkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, na wstępie dzięki za przydatne poradniki. Mam zapytanie jak można zdobyć np. God ale + , lecą one tylko z jajek??

    OdpowiedzUsuń
  4. na lev 50 dungeon nagrody to
    B-rank rare
    A-rank Epic
    S-rank chaos(jako najwyższa) czyli legend-ancient-chaos z szansami o jakich pisałeś
    moje sześć głównych stworków ma ok 300k dph i to jest ok 0,1% na tym dungeonie
    poza tym atakowalem kilka razy dungeon 100 na początku i zauwazyłem ze tamtemu bossowi zabieram 10X mniej procent co oznacza, że ma on 10x więcej życia :)
    mam nadzieje, że komus to pomoże

    OdpowiedzUsuń
  5. Wojtas pytanko. .. czy np lvl 150+ nie moze widziec dunga 50? Czy poprostu one sa rzadkie/szybko znikaja?

    OdpowiedzUsuń