czwartek, 26 grudnia 2013

Granie w Monsterwarlord oraz inne gry z android marketu na komputerze.

Witam serdecznie, ten poradnik będzie poświęcony graniu w monster warlordy na komputerze.
Dobra zaczynamy.

Co nam będzie potrzebne?
Tylko jeden programik - BlueStacks. Pobrać go możemy tutaj.
Gdy już zainstalujemy i uruchomimy program powinien on wyglądać tak (oczywiście jeszcze bez warlordów :))


Aby pobrać Monsterwalordy musimy wybrać Search w lewym górnym rogu, potem wpisujemy Monsterwarlord i wybieramy niżej Search Play for Monsterwarlord.
Po wybraniu tej opcji będziemy musieli zalogować się na już istniejące konto google albo stworzyć nowe. Po zalogowaniu się mamy dostęp do Sklepu play skąd możemy pobierać różne gry, nie tylko monsterwarlord'y. Zauważyłem że podczas ściągania pierwszej gry występuje problem i przez długi czas piszę Pobieranie............ wystarczy zresetować aplikacje.
Gdy już uruchomimy Monsterwarlordy możemy przenieść swoje konto z telefonu na komputer lub po prostu grać na drugim koncie. Ja osobiście zrobiłem sobie punch baga na komputerze.

Dziękuje za przeczytanie tego tutoriala, przepraszam za małą ilość screenów. Jeśli dalej jest coś niejasnego lub macie jakieś problemy, napiszcie w komentarzach.
Pozdrawiam Wojtas

11 komentarzy:

  1. Bluestacks nie włącza się na windows 8...

    OdpowiedzUsuń
  2. Windows 8 to gówienooo

    OdpowiedzUsuń
  3. BTW mi się niby ładuje to okienko z niebieskim tłem i nagle się wyłącza.. o co cho?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn już nie ale sama apka nie wchodzi.. tylko ustawia pionowy czarny ekran i muzyczka i nic :/

      Usuń
  4. Mi na systemie Win 7 64 bitowym cały czas pokazuje, że mam nieaktualne sterowniki do karty graficznej - oczywiście żal, bo takowo nie jest xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Niestety ostatnio dużo pozmieniali i dużo takich fajnych gier nie działa już na wirtualnych androidach.

      Usuń