wtorek, 28 stycznia 2014

Polska gildia

Serdecznie zapraszam do polskiej gildii (PLN) dopóki dalej jest miejsce (na chwilę obecną mamy 14/30 osób).
Teraz szybki poradniczek jak dołączyć.
klikamy przycisk Guild

  • Klikamy pole nr 1
  • W polu nr 2 wpisujemy PLN
  • Klikamy Search (pole nr 3)
  • Odwiedzamy "stronę" gildii przyciskiem Visit (pole nr 4)

Po wejściu na "stronę" gildii będziemy mogli zauważyć duży przycisk APPLY - jak możecie się domyślić właśnie jego trzeba kliknąć :).
Po wykonaniu powyższych czynności wystarczy chwilkę poczekać, aż ktoś ze "starszyzny" zaakceptuje naszą aplikacje. Oczywiście każdy jest mile widziany.
Serdecznie zapraszam i pozdrawiam ~Wojtas

23 komentarze:

  1. Ej wojtas zarezerwuj mi miejsce... i mojemu koledze. Musimy odczekaj 48 godzin. /Konradek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym prosiła o zarezerwowanie mi miejsca^^ Musze również odczekać 48h. Ale prosze o inv do alliance; mój kod: 723 121 5380. Z góry dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nick podaj, dodam Cię od razu do listy polskich kodów.

      Usuń
    2. Mój nick to Deidare.Z góry dziękuje:)

      Usuń
  3. Hej wiszę u Ciebie w aplikacjach do gildi :)

    Pozdrawiam
    Averis
    Global 1 - 416-781-2300 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. E wojtas a tak wogóle to ile przeciętnie procent masz w WB?

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie pytanie czy jest może gra monster warlord na pc??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://monsterwarlordpl.blogspot.com/2013/12/granie-w-monsterwarlord-oraz-inne-gry.html

      Usuń
  6. wojtas dodal bys mnie tez kod to 209 493 4988 nick Piziolek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałem do listy polskich kodów, gildia aktualnie pełna :(. Mam nadzieję, że kiedyś powiększą limit.

      Usuń
    2. Wojtas! Mam pomysła.. zrob z twojego kontka PB gildie PLN2 cczy cos
      I bedzie dla innych /Kon

      Usuń
  7. Wojtas mam takie pytanko mógłbys mi przesłac troche golda nick Piziolek ko 209 493 4988 z góry dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, musimy się skontaktować przez skype czy coś:)

      Usuń
    2. niema sprawy nawet teraz podaj swojego

      Usuń
    3. hejka mam jeszcze 1 pytanko mozesz wbic na skypa na 1min ?? to ja piziolek (^^)

      Usuń
  8. 10% w dmg i 10% w liczbie ataków

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostawcie jedno miejsce wolne dla mnie,jutro dolacze do gildii.Moj nick to Bulix.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gildia jest już pełna :(, dzisiaj będzie robiona zastępcza.

      Usuń
  10. Wojtas podaj swoje staty i powiedz czy uzywasz Skill Pointsow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej miałem 25 energii i 280 staminy, jednak teraz zresetowałem i mam 160 energii i 210 staminy. Co do skill pointów - jeszcze nie używam.

      Usuń