wtorek, 7 stycznia 2014

Jak zarobić szybko złoto? EVENT dla was

Witam serdecznie!
Wielu z was się zastanawia "jak zdobyć dobrą kasę na niskim poziomie?" dlatego też postanowiłem zrobić coś w stylu "eventu". Mianowicie będę przekazywał kasę.
Na czym polega przekazywanie kasy?
Otóż będę wyszukiwał jakieś potencjalne ofiary :D (zazwyczaj wybieram bota bo potem nie spamuje "dlaczego go wrzuciłem na bounty" :P)


Wybieram jakąś odpowiednią sumę i klikam place bounty.
W tym momencie muszę informuję was, że takowy osobnik znajduje się już na bounty i wy musicie go znaleźć i ukatrupić :)
moje dawne zdjęcie z 85 lvla :D
Oczywiście nie każde bounty będzie zgarnięte przez was. Wiele osób odświeża swoje bounty i wyszukuje takie osoby (85% bounty które wrzucam pada w ciągu 3-5 sekund). Dlatego najłatwiej się to robi, gdy mam możliwość natychmiastowego powiadomienia was. Będziemy musieli używać jakiegoś czatu lub ts/skype.

Data takiego eventu jeszcze nie jest zaplanowana, najlepiej gdybyście w komentarzach mogli napisać najdogodniejszy wam dzień / godzinę. Ja pokombinuje nad jakąś metodą komunikacji na blogu (spróbuje zamontować czat). Najlepiej gdyby były przynajmniej z 3 osoby, bo wtedy jest już o wiele większa szansa, że to właśnie któryś z was zgarnie kaskę, a nie jakiś losowy łowca :)
Pozdrawiam Wojtas.

15 komentarzy:

  1. dodaj mnie eryk.czyzewski ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. W piątek dodam wszystkich co się "zgłoszą" w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yuri.Yurkiewicz mam nadzieje na udane łowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Quelehir potrzebuje kaski na laczenie z gory dzieki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy odbędzie się event??

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro około 20 zacznę dodawać was na skype :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam udział :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nick na skype: bulixcmg
    Nick w grze: Bulix

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodałem wszystkich na skype, tylko z eryk.czyzewski był problem ponieważ jest 2 takich z Warszawy i Łodzi (obydwóch dodałem)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje bardzo za 2 000,000,000 i moj pierwszy supreme

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki , dzięki przypływ gotówki zawsze mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. eryk.czyzewski dodaj mnie jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń