piątek, 16 sierpnia 2013

Podstawy gry cd - Skill pointy

Po zdobyciu poziomu otrzymujemy 3 skill pointy.
Statystyki które możemy podnieść to:

Attack
Zwiększa szanse na udany atak.
Współczynnik
3 punkty ataku za 1 skill point.

Defense
Zwiększa szanse na udaną obronę.
3 punkty obrony za 1 skill point.

Health
Zwiększa punktów życia.
10 punktów życia za 1 skill point.

Energy
Zwiększa ilość energii.
1 punkt energii za 1 skill point.

Stamina
Zwiększa ilość staminy.
1 punkt staminy za 2 skill pointy.

To w co ja mam rozdawać?
Głównie skupiamy się na podnoszeniu Energy i Stamina.
Oto malutki build :
Przy każdym lvl upie dodajemy 1 w energie i 1 w staminę do około 30 lvl'a.
Potem sami decydujemy czy wolimy questy=energia czy bossy=stamina i dungeony.

Ataku (Attack) oraz Obrony (Defense) nie podnosimy, dlaczego? Bo się nie opłaca i tak nie pokonamy gościa 2x silniejszego od nas.

Co do Health osobiście go nie podnoszę, tracę mniej kasy jak ktoś mnie atakuje (mam 100 życia, jeśli ktoś o wiele silniejszy mnie atakuje to zabiera około 20 hp, gdy twoje życie zejdzie poniżej 26 to nie możesz być atakowany no chyba że jesteś na bounty).

Zdobywanie dodatkowych SP:

Dodatkowe SP możemy zdobyć poprzez osiągnięcia np : zrób 5 questów albo pokonaj 10 osób na bounty.
Za każdy poziom osiągnięcia dostajemy 10 expa i 2 SP.
Na chwilę obecną jest 7 osiągnięć, jeśli udałoby nam się zrobić wszystkie to otrzymamy w sumie 140 Skill Pointy.

SP można również zakupić poprzez sklepik. 4 Skill Pointy za 50 kryształów.



1 komentarz: